دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption

ساخت وبلاگ

مواد ترموپلاستیکی مورد استفاده برای کفی سه بعدی ، با رعایت تمام نیازهای خاص برای حفاظت از کف مورد نظر طراحی شده‌اند. برخی از کفی‌ها با لایه های ترموپلاستیک مختلف تولید شده‌اند، به طوریکه لایه پایینی در برابر لغزش مقاوم بوده و کمک می‌کند که کفی سه بعدی شما در محل خود ثابت بماند، در لایه میانی یک ساختار قرار گرفته و لایه بالایی نیز دارای قابلیت ضد لغزش بوده و راحتی زیادی را برای پاهای شما فراهم می‌کند.

 

Custom-made-Car-flooring

 

گزینه‌های سفارشی کفی سه بعدی مناسب برای ارائه بهترین حفاظت

بهترین کفی سه بعدی به صورت سفارشی عرضه می‌شوند. آنها علاوه بر کف، چند اینچ از دیوارهای کناری محل قرارگیری پا را نیز پوشش می‌دهند و هیچ گونه شکافی را باقی نمی‌گذارند که خاک و رطوبت بتواند در آن به دام بیافتد. بعضی کفپوش‌ها همچنین آستانه درب را نیز پوشش می‌دهند که باعث می‌شود بدون احتمال ریزش آلودگی‌های موجود در سطح کفی سه بعدی بتوانید خاک و مایعات آن را خالی کنید. همچنین برخی گزینه‌های نیمه سفارشی نیز موجود می‌باشند که حاوی یک لبه عریض و نرم هستند که می‌تواند به اندازه دقیق برش داده شود.

این گزینه برای پوشش ردیف های دوم و سوم بیشتر از ردیف جلویی رایج است. این می‌تواند یک راه حل خوب برای زمانی باشد که احتمال نشت و سایش خیلی بالا نیست، اما برای صندلی‌های جلو گزینه‌های سفارشی قطعا یک انتخاب بهتر هستند. برخی از کفپوش‌های جلو به صورت یک تکه ساخته شده‌اند، که محل قرارگیری پا و برجستگی مرکزی را با هم پوشش می‌دهند. در حالی که این حفاظت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، اما نصب و تمیز کردن آنها کار بسیار سختی است.

در بیشتر موارد، بهتر است کفپوشی را انتخاب کنید که از چند تکه ساخته شده‌اند. ساختار و خواص ضد لغزش کفی سه بعدی را نیز باید در نظر بگیرید. مقدار مشخصی از سفتی نیز مطلوب است، زیرا عملیات جداسازی و تمیزکاری کفپوش را آسان‌تر می‌کند. سفتی بیش از حد می‌تواند باعث شود به سختی بتوانید کفی سه بعدی را به داخل و خارج از خودرو منتقل کنید.

کفی سه بعدی باید در محل خود بصورت ثابت قرار گیرند.

کفی سه بعدی بایستی به طور ایمن در محل خود قرار بگیرند و بتوانند حفاظت کاملی که شما می‌خواهید را ارائه دهند. بسیاری از کفی‌ها بر روی سطح پایینی خود سوزن‌های مخصوصی دارند که در کف اصلی خودروی شما فرو می‌رود و باعث می‌شود کفی در جای خود باقی بماند. این نوع از اتصال برای کفپوش‌های ردیف دوم و سوم کافی است، اما در ردیف جلو و به خصوص در زیر پای راننده، کفی سه بعدی فابریک باید در محل خود توسط یک سیستم نگهدارنده قفل شود، یا به صورت سفارشی به کف اصلی خودرو از طریق یک سیستم سفارشی متصل شود.

کفپوش‌هایی که رو به جلو حرکت می‌کنند می‌توانند پدال‌ها را مسدود کرده و در شرایط اضطراری مشکلاتی را ایجاد می‌کنند یا حتی شرایط اضطراری را بوجود بیاورند. به همین دلیل است که شما نباید کفپوش‌های لغزنده را در کف خودروی خود نصب کنید. سیستم‌های نگهدارنده تنها برای نگهداری از یک لایه کفپوش طراحی شده‌اند.

نگاهی دقیق به الگوی کفی سه بعدی داشته باشید. کانال‌های عمیق و لبه‌های برآمده برای خشک و تمیز نگه داشتن پاهای شما ضروری است. در عین حال، الگوی آن باید باز و با گوشه‌های گرد باشد تا به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید. حتی اگر مواد ترموپلاستیک بسیار مقاوم در برابر سایش باشند، قسمت‌های سخت کفی سه بعدی باید دارای تقویت کننده باشد. این به ویژه برای نقطه‌ای که در آن راننده پاشنه پای خود که بر روی پدال گاز قرار دارد را می‌گذارد، بسیار مهم است.

تقویت این نقاط یک نکته حیاتی است که می‌تواند ارزش کلی مجموعه کفی سه بعدی را تعیین کند و در مواردی باعث شود بسیار زودتر از موعد مقرر این اقلام ارزش خود را از دست بدهند. با مجموعه‌ای مناسب از کفپوش‌ها، وسیله نقلیه خود را برای استفاده لذت بخش‌تر کنید که باعث می‌شود در مقایسه با حالتی که از آن محافظت نکرده‌اید ارزش خود را برای مدتی طولانی‌تر حفظ کند.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کفی سه بعدی, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 13:33

اگر شما به فکر تعویض کفی‌های کارخانه‌ای بی کیفیت خود با کفی سه بعدی فابریک حفاظت شده هستید، ما چند دلیل ساده برای متقاعد کردن شما داریم. اگرچه شما بر روی کفی سه بعدی خودرو قرار نیست راه بروید، آنها در معرض استهلاک کمتری قرار دارند.

کفی سه بعدی خودرو در مقایسه با کفپوش‌های خانگی با مقادیر زیادی آلودگی مواجه می‌شوند که در معرض آنها قرار دارند و قبل از سوار شدن به ماشین هیچ فضایی برای از بین بردن این آلودگی‌ها وجود ندارد. آنها باید در مقابل برف ذوب شده، نشت مایعات، ریزش مواد غذایی، خاک رس و شن و ماسه مقاوم باشند و به راحتی قابل تمیزکاری باشند.

اما بیشتر کفی‌های کارخانه‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا ظاهر خوبی در نمایشگاه داشته و شما را وسوسه کنند تا وسیله نقلیه را بخرید. آنها به منظور ارائه کارآیی بالا ساخته نشده‌اند و تمام ویژگی‌هایی که شما از یک پوشش محافظ خودرو می خواهید را ندارند.

 

Suitable 3D mattress for car

 

تمام ویژگی هایی که از یک کفی سه بعدی می‌خواهید

انواع مختلف کفی سه بعدی نوعی از لوازم جانبی هستند که پوشش اصلی کف خودرو را از آسیب و خرابی محافظت می‌کنند.

  • دارای قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر انواع نشتی‌ها هستند که باعث خشک و تمیز ماندن کف خودرو می‌شوند.
  • لبه‌هایی دارند که پاهای شما را بالاتر از کف خودرو نگه می‌دارند که باعث می‌شود کفش‌های شما خشک و تمیز بماند
  • دارای سطوحی هستند که به راحتی قابل تمیز کردن هستند
  • به راحتی می‌توانید کفی سه بعدی را برای تمیزکاری از خودرو جدا و خارج کنید و به راحتی می‌توانید آنها را مجددا نصب کنید
  • هنگامی که آنها را بلند می‌کنید، آلودگی‌های موجود در سطح آن بر روی کف خودرو نمی‌ریزند
  • می‌توانید با شلنگ کفی سه بعدی را بشویید
  • به سرعت خشک شده و آماده نصب مجدد می‌شوند
  • در مناطقی که بیشترین سایش را دارند، تقویت شده‌اند
  • به صورت ایمن در محل نصب شده باقی می‌مانند

کفی سه بعدی خودرو احتمالا کاربردی ترین لوازم جانبی هستند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شوند. آنها باعث می‌شوند به راحتی بتوانید کف خودروی خود را تمیز نگه دارید و در واقع ظاهر کف خودروی شما را تمیز و جدید، نگه می‌دارند. با یک کفی سه بعدی که ظاهری جدید دارد، ارزش تجاری وسیله نقلیه شما افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد، چرا که فضای داخلی تمیز نشان دهنده مراقبت و نگهداری خوب از آن بوده است. اگر از فضای داخلی خودروی خود به خوبی نگهداری و مراقبت کرده باشید، مردم و اطرافیان فکر می‌کنند به احتمال زیاد به سایر بخش‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته و از آنها به خوبی مراقبت و نگهداری کرده‌اید.

 

فواید کفی سه بعدی

کفی سه بعدی مدرن نه تنها حفاظت کاملی از تشک‌های اصلی کف خودروی شما را ارائه می‌دهند، بلکه جلوه خوبی نیز به آن می‌دهند. شما دیگر نیازی به تبدیل فضای داخلی راحت خود به مانند یک کامیون ندارید تا بخواهید از کف آن حفاظت کنید و می‌توانید ظاهر لوکس آن را حفظ کنید. با موارد مدرن شما می‌توانید احساس راحتی و جلوه داخلی خوب را همزمان داشته باشید، حتی زمانیکه کفی سه بعدی را نصب می‌کنید. کفی سه بعدی ترموپلاستیک مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا ترکیبی از حفاظت خوب و یک ظاهر شیک و حس لامسه لطیف را ارائه دهند.

همچنین لایه‌های محافظی وجود دارند که یک سطح نایلونی را با کفی سه بعدی ترکیب می‌کنند، به همین ترتیب می‌توانید رنگ آن را به گونه‌ای انتخاب کنید که با پوشش اصلی کف شما هماهنگ باشد. تنها چیزی که باعث تمایز این کفی‌ها می‌شود، کانال‌هایی است که مایعات ریخته شده بر روی کف خودرو را از پاهای شما دور نگه می‌دارد. در غیر این صورت آنها مشابه موکت به نظر می‌رسند.

کفی سه بعدی حتی زمانی که درجه حرارت بسیار پایین است باید انعطاف پذیری خود را حفظ کنند. آنها باید بی بو بوده و بدون توجه به میزان درجه حرارت هرگز نباید چسبنده شوند. کفی سه بعدی مدرن نه تنها دارای برش‌های سفارشی برای سازگاری با تمام وسایل نقلیه شخصی هستند، بلکه همچنین به صورت سفارشی نیز طراحی شده‌اند.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کفی سه بعدی, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 22 شهريور 1397 ساعت: 13:16

 

  1. از آنجایی که 6 اندازه متفاوت برای تناسب با مدل فنر خودروهای مختلف وجود دارد، لطفا در هنگام سفارش دادن با اطلاع دادن مدل خودروی خود و یا سال تولید آن، اندازه مناسب برای خودروی خود را ما را در نظر بگیرید.
  2. لطفا قبل از انجام سفارش فاصله حلقه‌های فنر خودروی خود را اندازه گیری نمایید. ضربه گیر کمک فنر دارای اندازه‌های مختلف می‌باشد که برای انواع مختلف خودرو و فنر بندی آنها اندازه مناسب را بتوانید انتخاب کنید. استفاده از ضربه گیر بزرگ‌تر باعث افزایش ارتفاع خودرو خواهد شد و به سیستم تعلیق فشار آورده و در صورت استفاده از ضربه گیر کوچک‌تر امکان تغییر شکل و از جا در آمدن آن وجود خواهد داشت.
  3. کمک گرفتن از افراد با تجربه اسمارت آپشن امکان نصب صحیح ضربه گیر کمک فنر را برای شما فراهم خواهد نمود. با اندازه گیری‌های دقیق اندازه مناسب را برای فنر خودروی شما در نظر می‌گیرند و بر روری آن نصب خواهند کرد. آن را در جای خود محکم کنید، هر چند، اگر که از ضربه گیر کمک فنر مناسب استفاده کنید از جای خود حرکت نخواهد کرد.

 

 

سوالاتی در مورد ضربه گیر کمک فنر

آیا نصب ضربه گیر مشکل است؟
نه، به راحتی می‌توان آنها را در جای خود نصب کرد و شما می توانید به سادگی آنرا نصب کنید. در هنگام نصب با قرار دادن جک در زیر خودرو و کمی بالا بردن خودرو ضربه گیر کمک فنر را می‌توان در حلقه میانی فنر قرار داده و بوسیله بست‌های پلاستیکی آنها را در جای خود محکم کنید.

طول عمر آن چقدر است؟
ضربه گیر کمک فنر اورتان دارای طول عمر بالایی است. البته این طول عمر با توجه به نوع رانندگی و شرایط جاده‌های مختلف متفاوت است.

آیا بعد از نصب می‌توان تغییرات را احساس کرد؟
بله، شما می‌توانید تغییرات را در همان ابتدا پس از نصب حس کنید.

آیا این ضربه گیر کمک فنر بر روی خودروهای نو هم تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟
بله، برای خودروهای نو هم بهبودهای زیادی به همراه دارد و همچنین نصب آنها بر روی یک خودروی جدید به عنوان سپر محافظ برای حفاظت و افزایش طول عمر فنر و کمک فنر نیز خواهد بود.

پس از نصب، بهبود بسیاری در عملکرد خودرو حاصل شد، آیا می‌توانم یک ضربه گیر دیگر را به هر فنر اضافه کنم؟
این کار توصیه نمی‌شود چون این امر باعث می‌شود که سیستم تعلیق شما به حد زیادی خشک شود و به طور بالقوه باعث خرابی زود هنگام قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق شما خواهد شد.

 

خلاصه‌ای از ویژگی‌های ضربه گیر کمک فنر

  1. دارای مقاومت حرارتی بسیار زیاد، این ضربه گیرها در اثر گرما تغییر شکل نخواهد داد و همچنان شکل خود را حفظ خواهند کرد. مقاومت بالا در مقابل رطوبت و شرایط آب و هوایی نا مناسب.
  2. انعطاف زیاد محصول، هر نوع ضربه را به طور موثر جذب می‌کند.
  3. ضربه گیر کمک فنر دارای اندازه‌های مختلف ( A، B، C، D، E، F ) می‌باشد که برای انواع خودروها مناسب هستند.
  4. آنها از فنر و کمک فنر اتومبیل در مقابل شوک غیرقابل پیش‌بینی محافظت می‌کنند و در عین حال دارای ثبات هستند.

نقش اصلی آنها افزایش آسایش در حین رانندگی و رانندگی ایمن‌تر است. ضربه گیر کمک فنر اورتان از فنر و کمک فنر محافظت می‌کند و دوام آنها را افزایش می‌دهند. این کار هزینه تعویض فنر و کمک فنر گران قیمت را کاهش می‌دهد.

 
دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت: 18:10

ضربه گیر کمک فنر از سیستم تعلیق در برابر فشاهای ناشی از دست اندازها حمایت می‌کند و باعث افزایش آسایش و ایمنی می‌شوند. ضربه گیرهای اسمارت آپشن از بهترین مواد اورتان ساخته شده‌اند.

این ضربه گیر کمک فنر چه تاثیری در رانندگی دارند؟

  1. کاهش و جلوگیری کننده شوک در هنگام عبور وسیله نقلیه از سرعت گیرها و جاده‌های پر از دست‌انداز. بنابراین، مقاومت کمک فنر را افزایش می‌دهد و همچنین شوکی که از دست انداز به خودرو وارد می‌شود را به حداقل می‌رساند.
  2. کاهش پدیده خم شدگی و انحراف خودرو به هنگام ورود به پیچ‌ها با سرعت نسبتا بالا.
  3. جلوگیری از خرابی کمک فنرها در بار سنگین
  4. جلوگیری از تماس کف اتومبیل با سطح جاده در هنگام جابجایی بارهای سنگین بوسیله خودرو
  5. کاهش خستگی راننده و سرنشینان در هنگام رانندگی طولانی در جاده‌های ناهموار و به هنگام مسافرت و عبور از جاده‌های خاکی.
  6. کم شدن ارتعاشات و صدای بدنه خودرو در مسیرهای نا هموار.
  7. بهبود راندمان ترمز و کوتاه شدن مسافت طی شده در هنگام گرفتن ترمزهای شدید.

 

Shock absorber Urethane

 

ضربه گیر کمک فنر اورتان از چه چیزی ساخته شده‌است؟

مرغوب‌ترین ماده استفاده شده در ضربه گیر کمک فنر از اورتان ساخته شده‌است که یک محصولی است که بعد از تعداد زیادی از آزمایش‌ها و خطاها با انجام آزمون‌های مداوم محصول و آزمون‌های مواد ساخته شده‌است. در حال حاضر، ضربه گیرهای کمک فنر اسمارت آپشن از همان مواد اورتان اصل ساخته شده و ما مورد استفاده قرار می‌دهیم.

نایک از بهترین تولید کنندگان لوازم ورزشی، از جمله لباس و کفش مخترع و سازنده این مواد اورتان ضربه گیر کمک فنر می‌باشد که در کفش‌های ورزشی خود از آنها استفاده می‌کند. با طراحی و ثبت اختراع، دارای عملکرد قوی و بسیار بهتر از آن چیزی است که فقط به عنوان سپر نشان تجاری و رقابت با دیگر کمپانی‌ها انتخاب شده باشد. ما با افتخار این محصول برجسته را ارائه می‌کنیم و به شما اطمینان خواهیم داد بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.

 

چه نوع خودرو با ضربه گیر کمک فنر اورتان مطابقت دارد؟

ضربه گیر کمک فنر می‌تواند در صورتی نصب شود که خودرو دارای فنر لول در سیستم تعلیق خود باشد و بر روی این فنرها نصب خواهد شد. این ضربه گیرها نمی‌توانند برای جذب ضربه در خودروهایی که از فنر تخت استفاده می‌کنند نصب؛ و مورد استفاده قرار بگیرند.

 

چرا ضربه گیر کمک فنر اورتان اسمارت آپشن را انتخاب کنید؟

مواد سازنده و طراحی

ساختمان این ضربه گیر کمک فنر با استفاده از مواد اورتان انحصاری، عملکرد بهتری نسبت به دیگر رقیبان آن دارد که از لاستیک به عنوان ماده سازنده ضربه گیرها استفاده می‌کنند. با ایجاد 3 سوراخ جدید در این ضربه گیر کمک فنر، تاثیر منفی که از سطح جاده بر روی فنر و کمک فنر اعمال خواهد شد، می‌تواند سریع‌تر جبران شده و توزیع شود.

امتحان شده و ثابت شده که بهترین مقاومت را در میان رقبا داشته و دارای قیمت مقرون به صرفه است.

برای تست دوام ضربه گیر کمک فنر ما دو مدل، در یک طرف ضربه گیر غیر اصل و در طرف دیگر از مدل اصلی و مارک معروف را بر روی خودرو قرار دادیم که هر دو نوع برای یک مدل خودرو ساخته شده بودند که می توانند 1?1 تن وزن را تحمل کنند. بعد از آزمایش، ضربه گیر کمک فنر اورتان اصل دوام و عملکرد بهتری نسبت به دیگر انواع ضربه گیر از خود نشان داد و در پایان آزمایش هیچگونه تغییر شکلی در ضربه گیر کمک فنر اورتان مشاهده نشد.

در عین حال، ما یک برند دیگر را آزمایش کردیم که در شرایط بار سنگین و بعد از 2 ماه کارکرد بطور کلی شکل آن تغییر کرد و عملکرد بهینه‌ای در مقابل ضربه گیر کمک فنر اورتان اصل نداشت.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : ضربه گیر کمک فنر اورتان, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 11 شهريور 1397 ساعت: 15:08

فارغ از کفپوشی که برای حمل بار انتخاب می‌کنید، گاهی اوقات شما نیاز به ثابت نگه داشتن اقلام مختلف در محل خود دارید. کفی سه بعدی فابریک با قرار گیری در کف خودروی شما این کار را با چهار بلوک ساده L شکل و ساخته شده از پلاستیک انجام می‌دهد. هنگامی که این کفی‌ها در زیر پایه‌های اشیای موجود در صندوق عقب شما قرار می‌گیرند، به لطف وجود یک لایه پلاستیکی و شکل برش آنها که هماهنگ با کف خودروی شما است در محل خود ثابت می‌شوند.

به جای استفاده از چسب و یا نوار چسب یا قلاب‌های نگهدارنده برای کفی خودرو بافت چسبنده این بلوک‌های L شکل اصطکاک کافی را ایجاد می‌کنند تا اشیاء را در جای خود، در روی کفی سه بعدی ساخته شده از لاستیک مصنوعی یا موکت نگه دارند. از آنها برای نگهداری کیسه‌های مواد غذایی ساده یا هنگام حمل یک تلویزیون سنگین نیز می‌توانید استفاده کنید. شما این کفی‌های سه بعدی را در قسمت گزینه‌های محصولات کفپوش اسمارت آپشن پیدا خواهید کرد؛ یا آنها را می‌توانید به طور جداگانه با کلیک در قسمت فروشگاه اسمارت آپشن خریداری کنید چرا که آنها می‌توانند بر روی تمامی سطوح استفاده شوند.

 

Car flooring

 

حمل بار و تمیزکاری کفی سه بعدی اسمارت آپشن

 

بعد از بارگیری و حمل بار هنگامیکه به تمیزکاری آوارهای موجود در صندوق عقب خود نیاز دارید، براحتی می توانید از روی این کفی سه بعدی فابریک تمامی مواد بجامانده و هرگونه کثیفی را تمیز کنید و نیازی به مواد مخصوص و ابزار خاصی نیست. این کفی سه بعدی به گونه‌ای ساخته شده که کثیفی را بخود نمی‌گیرد و با پوشش دادن تمامی سطح مانع نفوذ گرد و غبار به زیر این کفی‌ها خواهند شد. این کفی سه بعدی به گونه‌ای است که در صورتی هم که مواد مرطوب را هم روی آنها بگذارید رطوبت به زیر آنها نفوذ نخواهد کرد و از کف خودروی شما محافظت کامل خواهد کرد.

مطمئنا گزینه بسیار زیادی به هنگام خرید کفپوش‌ها و کفی سه بعدی فابریک محافظ وجود خواهند داشت. شاید ارزش مورد را داشته باشد که اگر از ماشین یا وانت خود برای حمل لوازم و تجهیزات (در مواردی کثیف) در صندوق عقب یا قسمت بار وانت استفاده می‌کنید، باید از وسیله نقلیه خود محافظت کنید تا بتوانید ارزش آن را در بازار خودرو حفظ کنید. مقداری از وقت خود را صرف کنید و به بررسی گزینه‌های مختلف بپردازید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. مثل همیشه، ما برای پاسخگویی به هر گونه سؤال شما از طریق تلفن به صورت تمام وقت در دسترس هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کفی سه بعدی, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 7 شهريور 1397 ساعت: 12:51

همانطور که در متن قبل گفته شد این گارد و رکاب ها علاوه بر زیبایی برای محافظت از ماشین شما بسیار حیاتی می باشند. اسمارت آپشن ارائه دهنده انواع  گارد و رکاب فابریک  برای جلوگیری از خسارات های جزیی وارده بر ماشین شما به هنگام تصادف می باشد. پس درنگ نکنید و همین حالا با ما تماس بگیرید. حال به ادامه مقاله قبل می پردازیم پس با ما همراه باشید

محافظت از خودرو با گارد و رکاب

ما با چند کیت محافظ که برای طیف وسیعی از وانت‌ها و خودروهای شاسی بلند در دسترس هستند، شروع می‌کنیم. این محافظ‌ها دارای ساختار لوله‌ای و دایره‌ای هستند که یک مزیت برای عملکرد آنها به حساب می‌آید. این محصولات معمولا برای وانت‌های شاسی بلند و خودرو‌های سواری شاسی بلند استفاده می‌شوند. این گارد و رکاب‌ها با پوشش پودری سیاه برای اغلب خودروها مناسب هستند.

گاردهای محافظ بدنه (فقط سیاه) برای برخی از مدل های جیپ و تویوتا ارائه می‌شوند که امکان استفاده از سطوح صاف و یا پیکربندی پیچیده شده را بسته به ترجیح شما ارائه می‌دهند. گاردهای محافظ فولاد ضد زنگ جلاداده شده سیاه دارای یک ظاهر چهارگوش است که دارای میله‌های محافظ با تعداد متغیر بسته به نوع کاربری وسیله نقلیه شما است. این محصولات را می‌توانید بر روی مدل های جیپ CJ، نصب کنید. گاردهای محافظ بدنه در حالت‌های مسطح یا پیکربندی پیچیده شده در دسترس می‌باشند.

برای کسانی که روکش کرومی را ترجیح می‌دهند می‌توانند از این روکش‌ها بر روی گارد خودروی خود بهره مند شوند. یک گزینه منحصر به فرد، همراه با فلز محافظ ارائه می‌دهد که به جای ساختار لوله‌ای دارای ظاهری مسطح و پهن است، که تمام بخش‌های عقب و جلوی خودرو را پوشش می‌دهد. این محافظ‌ها بر روی خودروهای شاسی بلند و همچنین وانت‌ها کارایی دارند.

گارد و رکاب فابریک

گارد‌های محافظ آفرود در سبک سنتی در دسترس هستند. هر دوی آنها از جنس فولاد ضد زنگ با روکش کروم و یا فولاد معمولی با روکش پودری بافت دار سیاه موجود می‌باشند. محافظ‌های چراغ به عنوان بخشی از مجموعه کامل کیت محافظ عقب و جلوی خودرو در دسترس هستند.

این محافظ‌ها در تمام طول سال مناسب بوده و کارآیی دارند. این محافظ ها برای مدل‌های مختلف وانت و خودروی شاسی بلند همراه با میله‌های محافظ عمودی طبق استاندارد یورو عرضه می‌شوند که برای محافظت از چراغ‌های راهنما، چراغهای جلو و چراغ های جانبی استفاده می شوند. مالکان خودروهای شاسی بلند قدیمی‌تر می‌توانند از محافظ‌های چراغ جلو و چراغ راهنما به صورت جداگانه برای همه مدل‌ها استفاده کنند.

این کیت‌ها مخصوصا زمانی جذاب‌تر به نظر می‌رسند که شما باید در صورت استفاده از کیت‌های دیگر باید برای محافظت از دیگر بخش‌ها از محافظ‌های دیگری نیز استفاده کنید. در اینصورت خودروی شما نه تنها جلوه یکپارچه‌تری خواهد داشت، بلکه حفاظت واقعی و بیشتری از خطرات جاده‌ای و غیر جاده ای را از خوردوی شما خواهد داشت.

محافظ‌هایی برای حفاظت اضافی برای چراغ‌های جلو و چراغ های راهنما را علاوه بر چراغ های عقب ارائه می‌دهند را نیز می تونید برای خودروی شاسی بلند خود استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هر سازنده، طراحی و روکش خاص خود را برای هر مدل خودرو مورد استفاده قرار می‌دهد. به عنوان مثال، یک تصویر ممکن است یک گارد محافظ با سطح صاف را نشان دهد، اما طرح‌های دایره‌ای و پیچیده شده نیز ممکن است برای مطابقت با شکل ساخت و مدل خودروی شما موجود باشند. بعضی از کیت ها قطعات محافظ برای چراغ‌های جلوی خودروی شما را در بخش گزینه‌های محصول نشان می‌دهند، اما این اتفاق معمولا پس از ورود شما به بخش اطلاعات خودرو رخ می‌دهد.

هنگامی که شما هر یک از این محصولات را نصب کردید، می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی در کل طول عمر وسیله نقلیه خود رانندگی و پارک کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از این گارد و رکاب ها برای بهبود جلوه خودروی خود استفاده کنید زیرا آنها به خوبی با ظاهر خودروی شما سازگار می شوند!

 
دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : گارد و رکاب فابریک, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 14:34

گارد و رکاب خودرو علاوه بر داشتن ظاهری زیبا از بخش‌های جلو و عقب خودروی شما نیز محافظت می‌کنند .اگر شما یک وانت، اتومبیل شاسی بلند یا هر وسیله نقلیه دیگری دارید که چراغهایی در گوشه‌های خود دارد، به احتمال زیاد آنها آسیب خواهند دید. برای حفاظت از این بخش‌ها، ما گارد و رکاب فابریک را عرضه می‌کنیم.

گارد و رکاب خودرو

محافظت از خودرو با گارد و رکاب

بر خلاف سایر خودروهای سواری، تقریبا تمام وانت‌های مدرن، خودروهای اسپورت و جیپ ها، دارای گوشه‌های مربعی هستند، نوعی از پیکربندی که بیشتر از اینکه انتخابی باشد ضروری است. در این گوشه‌های تیز که نقاط آسیب پذیری نیز هستند، توصیه می‌کنیم از این محافظ‌ها استفاده کنید. ما از کلمه آسیب پذیر استفاده می‌کنیم چرا که چراغهای جلو و عقب واقعا بدون هیچ محافظی در این مناطق قرار گرفته‌اند.

به همین دلیل، قاب پلاستیکی آنها به راحتی ممکن است آسیب ببیند، صرف نظر از اینکه برخی از وانت‌ها با سپرهای خاص، صفحات اسکید قسمت بار، تایرهای بزرگتر و کیت‌های بالابر محافظت می‌شوند. عبور از بین درختان انبوه، بالا رفتن از جاده‌های سنگی یا عبور از مراتع و دشت‌ها، می‌تواند به سرعت آسیب‌هایی به این بخش‌های خودروی شما وارد کند. چرخ دستی‌هایی که به هنگام خرید استفاده می‌کنید را فراموش نکنید. حتی اگر پوشش چراغ هم شکسته نشود، ترک‌های مویی ناشی از ضربه‌ها می‌توانند باعث نفوذ آب باران، کم نور شدن چراغ‌ها و ایجاد خوردگی در سوکت‌های لامپ و سیم کشی آن شوند. اگر خودروی جدیدتری با چراغ LED یا فیبر نوری داشته باشید، این مشکل شدیدتر نیز می‌باشد.

همانطور که ممکن است تصور کنید تعویض قطعات مربوط به مونتاژ چراغ می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد، حتی زمانی که شما مدل‌های کارخانه ای را با بهترین قیمت ممکن پیدا کنید. آیا شرکت بیمه این هزینه را پوشش می‌دهد؟ پاسخ منفی است. خیر خوب این است که به راحتی می‌توانید با استفاده از گارد و رکاب با محافظ‌های چراغ، از این بخش‌های آسیب پذیر محافظت کنید که بسیار مقرون به صرفه بوده و به آسانی نصب می‌شوند. در این مقاله، ما نگاهی به بخش‌های مختلف این محافظ‌ها خواهیم انداخت.

گارد و رکاب محافظ ماشین

اولا، تمام گارد و رکاب ما از جنس فولاد ساخته شده‌اند که بسیار مقاوم‌تر و بادوام‌تر از دیگر فلزات است. در بیشتر صفحات مربوط به سفارش محصول، شما می‌توانید از بین ورق فولاد ضد زنگ با روکش‌های کروم یا فلز پولیش شده و یا نسخه فولادی سنتی ملایم با روکش پودری سیاه یکی را انتخاب کنید.

ثانیا، این گارد و رکاب‌ها به راحتی نصب می‌شوند، زیرا آنها به طور مستقیم به همان نقاطی در شاسی پیچ می‌شوند که سپر‌ها در آنجا نصب شده‌اند. تنها کاری که لازم است برای نصب این محافظ‌ها انجام دهید این است که به طور موقت پیچ سپرها را جدا کنید. به هیچ گونه سوراخ کاری یا جوشکاری نیاز نخواهید داشت.

ثالثا، تمام این محافظ‌ها منحصربفرد هستند، به این معنی که آنها با توجه به اندازه، شکل و خطوط طراحی و مدل خاص خودروی شما طراحی شده‌اند. طرح‌های سفارشی به آنها این امکان را می‌دهد تا ظاهری شیک و نه احمقانه پیدا کنند؛ و این حداکثر حفاظت را تضمین می‌کند به این دلیل که هیچ گونه شکافی بین آنها باقی نمی‌ماند. بیشتر محافظ‌ها دارای ساختار لوله‌ای فلزی هستند که یک راه طبیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از سایر قسمت‌های خودرو مانند شبکه جلو، سپر یا لوازم جانبی دیگر محافظت کنید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : گارد و رکاب فابریک, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 1 شهريور 1397 ساعت: 13:34